Kontakt

Prima reklama, s.r.o.
Olomoucká 174
627 00 Brno
Tel.: 548 210 563
e-mail: info@prima-reklama.cz
Podnikejte s námi

Kariéra

Ve své franšízové síti poskytujeme obchodním partnerům takové výhody a příležitosti aktivní spolupráce, jaké nemá běžný spotřebitel možnost dosáhnout nikde jinde.

V rámci jedné licence nabízíme uplatnění ve dvou základních obchodních rovinách, a to v realitní a reklamní. Obchodní zástupci společnosti spolupracují na základě vlastního živnostenského oprávnění jako samostatný podnikatelský subjekt, ve své činnosti nezávislí s maximální podporou ze strany společnosti.

Jak postupujeme?

Franšízovým partnerem se může stát každá fyzická i právnická osoba, která splňuje podmínky pro tento typ podnikání. Potenciální kandidáti jsou nejprve pozváni na rozhovor, kde si oboustranně ujasníme možnosti a předpoklady partnerství. Zajímají nás zkušenosti, odhodlání, finanční možnosti, představy a očekávání.

Pokud zájem přetrvává a spolupráce je reálná, posuzujeme blíže provozní možnosti každého kandidáta. Uchazeči se mohou detailně seznámit se všemi právy a povinnostmi vyplývající z franšízové smlouvy a také se obeznámit s chodem kanceláří. Pak už nastává okamžik, kdy se uzavírá smlouva o franšízingu, která na patnáct let jasně definuje naše vzájemné partnerské vztahy. Po jejím podpisu partner získá rozsáhlé zázemí a podporu.

Zároveň se také zavazuje k dodržování stanovených podmínek, standardů a postupů specifických pro kancelář a také k úhradě franšízové licence.

Franšíza může být během trvání smlouvy převedena za předem stanovených podmínek na jiné osoby.

Naše franšízová smlouva obsahem vyhovuje mezinárodním pravidlům etického franšízingu uvedeným v Evropském kodexu etického franšízingu.

Našim partnerům nabízíme víc:

  • reklamní a realitní manuál,
  • export na více než 30 realitních serverů,
  • úhradu nákladů spojených s realizací zakázky (návrhy na vklad, výpisy atd.),
  • kompletní zpracování zakázek,
  • inzertní poukazy v hodnotě licence,
  • zaškolení obchodním zástupcem společnosti v oblasti prodeje reklamy a náběru nemovitostí,
  • zařazení do počítačové databáze spojené s přístupem do administrace (systém evidence zprostředkovatelské činnosti),
  • vedení a vystavování účetních dokladů (faktury vydané, kniha vydaných faktur),
  • pracovní materiály (tiskoviny, katalog).

Ke všemu navíc:

  • garance vrácení peněz,
  • možnost získání služebního vozidla,
  • možnost získání služebního telefonu,
  • propracovaný školící systém,
  • žádné průběžné poplatky