Kontakt
Prima reklama, s.r.o.Olomoucká 174
627 00 Brno
Tel.: 548 210 563
e-mail: info@prima-reklama.cz

Kariéra
Ve své franšízové síti poskytujeme obchodním partnerům takové výhody a příležitosti aktivní spolupráce, jaké nemá běžný spotřebitel možnost dosáhnout nikde jinde.
V rámci jedné licence nabízíme uplatnění ve dvou základních obchodních rovinách, a to v realitní a reklamní. Obchodní zástupci společnosti spolupracují na základě vlastního živnostenského oprávnění jako samostatný podnikatelský subjekt, ve své činnosti nezávislí s maximální podporou ze strany společnosti.
Jak postupujeme?
Franšízovým partnerem se může stát každá fyzická i právnická osoba, která splňuje podmínky pro tento typ podnikání. Potenciální kandidáti jsou nejprve pozváni na rozhovor, kde si oboustranně ujasníme možnosti a předpoklady partnerství. Zajímají nás zkušenosti, odhodlání, finanční možnosti, představy a očekávání.
Pokud zájem přetrvává a spolupráce je reálná, posuzujeme blíže provozní možnosti každého kandidáta. Uchazeči se mohou detailně seznámit se všemi právy a povinnostmi vyplývající z franšízové smlouvy a také se obeznámit s chodem kanceláří. Pak už nastává okamžik, kdy se uzavírá smlouva o franšízingu, která na patnáct let jasně definuje naše vzájemné partnerské vztahy. Po jejím podpisu partner získá rozsáhlé zázemí a podporu.
Zároveň se také zavazuje k dodržování stanovených podmínek, standardů a postupů specifických pro kancelář a také k úhradě franšízové licence.
Franšíza může být během trvání smlouvy převedena za předem stanovených podmínek na jiné osoby.
Naše franšízová smlouva obsahem vyhovuje mezinárodním pravidlům etického franšízingu uvedeným v Evropském kodexu etického franšízingu.
Našim partnerům nabízíme víc:
- reklamní a realitní manuál,
- export na více než 30 realitních serverů,
- úhradu nákladů spojených s realizací zakázky (návrhy na vklad, výpisy atd.),
- kompletní zpracování zakázek,
- inzertní poukazy v hodnotě licence,
- zaškolení obchodním zástupcem společnosti v oblasti prodeje reklamy a náběru nemovitostí,
- zařazení do počítačové databáze spojené s přístupem do administrace (systém evidence zprostředkovatelské činnosti),
- vedení a vystavování účetních dokladů (faktury vydané, kniha vydaných faktur),
- pracovní materiály (tiskoviny, katalog).
Ke všemu navíc:
- garance vrácení peněz,
- možnost získání služebního vozidla,
- možnost získání služebního telefonu,
- propracovaný školící systém,
- žádné průběžné poplatky